اولویت نخست نیروی انتظامی شناسایی عوامل پشت پرده بازار غیرمجاز ارز است
نوشته شده توسط : gogos

به گزارش خبرنگار اجتماعی ایرنا، سردار 'سید ابوالحسن بتولی' روز سه شنبه در حاشیه دومین جشنواره سرباز جوان در گفت و گو با خبرنگاران افزود: فاز جدید شناسایی دلالان ارز آغاز شده است و به زودی با عوامل پشت پرده بازار ارز نیز برخورد خواهد شد.

وی با بیان اینكه نیروی انتظامی با تصمیم دولت و مسوولان اقتصادی برخورد با دلارفروشان را در دستور كار خود قرار داده است، اظهار داشت: كارهای اطلاعاتی و شناسایی دلارفروشان به صورت نامحسوس انجام می شود و در عملیات های جداگانه نیز تعدادی از فروشندگان جمع آوری شدند كه پس از توجیه نسبت به كار غیرمجازشان و گرفتن تعهد، آزاد شدند.

رییس پلیس آگاهی ناجا درباره ادامه كار برخی دلالان آزاد شده گفت: پلیس به دنبال شناسایی افراد پشت پرده است كه خودشان عده ای را برای فروش دلار اجیر می كنند و با افرادی هم كه پس از تعهد دوباره به این كار غیرمجاز اقدام می كنند، برخورد قانونی خواهد شد.

وی درباره همكاری برخی صرافی ها با فروشندگان ارز غیرمجاز اظهار داشت: تعدادی از صرافان اقدام به فروش ارز می كردند كه از سوی پلیس شناسایی شده اند و امیدواریم با كنترل این بخش بتوانیم در تنظیم بازار ارز و طلا موفق باشیم.

بتولی درباره راه اندازی مراكز كارآگاه امین نیز گفت: هدف كوتاه مدت از راه اندازی این مراكز، راهنمایی افرادی است كه در معرض آسیب قرار دارند مانند افرادی كه می خواهند خانه ای را بخرند اما كلاهبرداران، جاعلان و شیادان به شكل های مختلف در كمین آنان هستند.

وی تصریح كرد این مراكز سعی می كنند اطلاعات لازم را در اختیار افراد حقیقی و حقوقی مانند سازمان های دولتی و غیردولتی قرار دهند.

رییس پلیس آگاهی ناجا از بكارگیری كارآگاهان زبده بازنشسته نیروی انتظامی برای رسیدگی به پرونده ها در این دفاتر خبر داد و گفت: یكی دیگر از اهداف راه اندازی مراكز امین، رسیدگی به پرونده هایی كه زمان زیادی از تشكیل آنها گذشته است و افراد به دنبال پیگیری حقوقشان هستند.

اجتمام** 1379**1572





:: برچسب‌ها: کودک , اسکاتلند , سگ ,
:: بازدید از این مطلب : 241
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : سه شنبه 18 بهمن 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: